مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 00:202023-10-23اجتماعي

کوتاه از مناطق پایتخت| ازمعاینه رایگان بانوان تا رفع مشکلات پایانه آزادی


به منظور ساماندهی ترافیکی در منطقه 2، مسیر ورودی شهرک پاس فرهنگیان رفیوژ میانی احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ،  گزیده از اتفاقاتی که در روز دوشنبه 1 آبان 1402 در  مناطق 22 گانه شهر تهران رخ داده است را مرور می کنیم.

  * افتتاح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی پیش از زمستان  شهردار منطقه 18 از پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی خبر داد و گفت: محور مواصلاتی مناطق 17 و 18، پیش از فصل زمستان زیر بار ترافیک می رود.

* غربالگری و معاینه رایگان بانوان در منطقه 13 همزمان با پنجمین پویش سراسری سرطان، شهرداری منطقه 13 میزبان تیم تخصصی پژوهشکده سرطان معتمد بود و جمعی از بانوان ساکن محلات این منطقه به صورت رایگان غربالگری و معاینه شدند.

  * احداث باغ انارستان در منطقه 5؛ به زودی  عملیات اجرایی باغ انارستان شامل پیاده سازی طرح، اتمام پی کنی، شروع عملیات اجرایی و معابر، نصب کفپوش، بازسازی و مرمت آبراه، اجرای آبنمای پل است.

  مساحت این باغ 8000 متر مربع است و این باغ دارای 526 اصله درخت مثمر از قبیل انار، توت، خرمالو، انجیر، آلو، گردو و سیب است که اغلب این درختان انار هستند.

 پروژه باغ انارستان در خیابان آیت الله کاشانی، خیابان الهی، بالاتر از میدان الهی، جنب بوستان باغ ایرانی احداث شده است و نام آن به جهت تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه از مناطق پایتخت| ازمعاینه رایگان بانوان تا رفع مشکلات پایانه آزادی

کوتاه از مناطق پایتخت| ازمعاینه رایگان بانوان تا رفع مشکلات پایانه آزادی